دغدغه‌های من

می‌نویسم تا فرصتی باشد برای سر و سامان یافتن

دغدغه‌های من

می‌نویسم تا فرصتی باشد برای سر و سامان یافتن

دغدغه‌های من
  • ۱
  • ۰

مدتهاست درباره نئوکان‌ها و لابی‌های قوی صهیونیستی در آمریکا مطالبی می‌خوانم ولی اطلاع دقیقی از زمینه‌های پیدایش آنها و چرایی قدرت گرفتنشان نداشتم. علاوه بر این علی‌رغم مطالعه جسته گریخته در مورد چگونگی پیدایش رژیم صهیونیستی، هنوز فلسفه این اقدام برایم روشن نبود. مطالعه کتاب «با مسیح می‌آییم»، با تکمیل این پازل ذهنی ناقص، تصویری نسبتا جامع و یکپارچه از موضوع به دستم داد. هرچند به دلیل حجم زیاد مطالب و نیاز به جمع‌بندی ذهنی و احتمالا مرور، مجبور به ترسیم نقشه ذهنی مطالب کتاب شدم، اما نتیجه رضایت‌بخش بود.

دوستانی که به موضوع علاقه‌مند هستند برای دریافت نقشه کامل‌تر، در زمان ثبت دیدگاه، امکان مشاهده آدرس ایمیل را فعال کنند.

نظرات (۱)

سلام
وقتی دغدغه های شما رو دیدم یاد دغدغه های خودم افتادم. همون چیزهایی که در قسمت درباره ی من نوشته بودید.
نوشته بودید "تمام فعالیتهایی است که می تواند منجر به رشد شخصیت خودم و جامعه ام شود. "
برای خودم همیشه این دغدغه و این سوال مطرح بوده که چطوری میشه به جامعه و رشدش و کلا به هر جنبه ی اون کمک کرد. دیدم شما این جمله رو نوشتید خواستم ازتون خواهش کنم اگر امکان داره بفرمایید که چطوری این فعالیت های شما به رشد جامعه کمک می کنه. شاید سوال من هم در این بین جواب داده بشه. پیشاپیش ممنونم.
پاسخ:
سلام میناجان
از اینکه مطالب وبلاگم را با حوصله مرور کردی از شما ممنونم.
سوال خوبی پرسیدید. پاسخ سوالتان را در قالب یک پست منتشر کردم. منتظر دیدگاه‌های بعدی شما هستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی