دغدغه‌های من

می‌نویسم تا فرصتی باشد برای سر و سامان یافتن

دغدغه‌های من

می‌نویسم تا فرصتی باشد برای سر و سامان یافتن

دغدغه‌های من
من دختری هستم از یک خانواده‌ مذهبی، و دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی IT و ارشد مدیریت از دانشگاه صنعتی شریف و دکتری مدیریت رفتاری از دانشگاه تربیت مدرس. عمده فعالیت‌های من در این سال‌ها حول محور آموزش و توسعه خودم و دیگران در فضاهای مختلفی چون مدرسه، دانشگاه، اندیشکده و پژوهشگاه، سازمان‌های غیرانتفاعی، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های خصوصی بوده است.
از وقتی خودم را شناختم عاشق یادگیری و آموختن دانسته‌هایم به دیگران بوده‌ام. شوقی که پس از درک ارتباط میان مفاهیم جدید و آموخته‌های قبلی تجربه می‌کنم، بی‌اغراق از شیرین‌ترین لحظه‌های زندگی من است.  دیدن برق نگاه و اشتیاق همکاران یا دانشجویانم درحین آموزش و تماشای تغییرات تدریجی در نگاه و رفتار آن‌ها، به زندگی‌ام معنا می‌بخشد.
دغدغه اصلی من، به واسطه آشنایی با اندیشه مرحوم استاد صفایی حائری در ۱۹ سالگی، در حوزه تربیت اسلامی و تمام فعالیت‌هایی است که می‌تواند منجر به رشد شخصیت خودم و جامعه‌ام شود. در این راستا سعی کرده‌ام تمام فعالیت‌هایم اعم از مطالعات، پژوهش‌ها، تدریس و سایر فعالیت‌های شخصی و اجتماعی‌ام، هماهنگ و برای تحقق این هدف باشد. به امید آنکه صاحبخانه راضی باشد ...